torsdag 18 juni 2009

Resa bort över midsommar.....

Hallå alla bloggare. Tänkte det var dags att skriva nåt igen hehe har totalt glömt bort att ja har denna bloggen haha har varit så mycket annat att tänka på, på sista tiden. Har rest runt lite med sista tiden. Har kanske inte skrivit det här innan, men jag lärde ju känna en hur go tjej som helst när ja bodde i skänninge för ett antal år sen. Tog slut med den jag var tillsammans med då o flyttade därifrån o tappa kontakt med henne. Reggade mig på facebook lite över ett år sen o hittade henne där o fick kontakt igen. Berättade för henne att ja hade känslor samt hon berättade att dom var besvarade o ja åkte dit. Vi blev tillsammans o allt verkade helt oki tyckte ja tills för drygt en vecka sen. Fick då ett sms där det stod att hon inte hade dom känslorna kvar för mig o kunde inte vara tillsammans med mig. visst det tog hårt för stunden, men det finns inte mycket ja kunde göra mer än acceptera beslutet. Shit happens som ja brukar säa hehe. Sitter nu för stunden på buss ner till skåne o ska hälsa på en vän som jag har pratat med i drygt ett år o vi bästämde oss för att träffas då vi ej träffats innan. Satt o prata på msn nån dag efter jag blivit singel o det kom spontant en inbjudan först till början lite på skoj men ju mer vi prata om det desto roligare kändes det att göra slag i saken så nu sitter jag på bussen ner till kristianstad för att besöka denna person som jag pratat med under denna tiden :) vi förstår varandra på ett sätt som ingen förstått mig tidigare. Dom disskusioner som vi har haft på nätet är mer trevliga o seriösa än nån jag pratat med innan. Det är inte det gammla vanliga att hej vad gör du o vad hittar du på under dagen osv o sedan tystnad i typ en timme. Utan det är livliga disskutioner om allt mellan himmel o jord. Allt från dåliga skämt till dagens samhälle o dylikt. Minns inte när ja kunde prata med nån på det viset innan som vi gör. En sådan vän är väldigt svårt att hitta ärligt talat. Gällande jobb o lägenhetsletande så finns det tyvärr inget nytt o berätta å den fronten som vanligt :S Fuderar på när det ska vända så man kan få tag på både lägenhet o arbete egentligen :S Man kan nästan tro att man är dömd att bo hemma hos morsan o vara arbetslös resten av livet :S men men får väl hoppas på att det vänder snart iaf.


Ha det gött på er alla bloggare där ute i sajberspejs :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar