måndag 20 juli 2009

Litet inlägg

Hallå på er alla bloggare där ute. Tyckte det var dags att skriva lite igen då det var ett tag sen sist hehe. Vad hhar hänt sen senast jag skrev då undrar ni. Jo det ska jag berätta :) Senast jag skrev var strax innan midsommar o var på väg o hälsa på hos en vän i skåne. Hade väl för stunden vissa förhoppningar om att det kanske kunde leda till något där, men ack så fel ja hade o på sätt o vis måste ja säga att det var ren tur att det inget blev på den fronten där. Har pratat sen en liten tid tillbaka med en uderbar tös nere från jönköping. För dryga 2 veckor sedan så skicka ja ett sms o fråga om man skulle ta o träffas kanske då vi pratat ett tag nu. Sagt o gjort. Det blev en resa ner till jönköping. Kliver av bussen o tittar mig omkring efter henne då hon skulle möta mig på sationen. Får syn på henne på andra sidan stationen ute vid tåg perrongen o mitt hjärta slog frivolt o jag föll på 2 röda direkt. Nu 2 veckor senare så är jag tillsammans med världens mest underbara tjej. Det visade sig att det hade varit likadant för henne när vi träffades att hon föl för mig lika fort som hon fick syn på mig som jag för henne. Hoppas på denna gång ska vara lång härlig lycka :)

Ha det bäst alla ni blogare där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar