torsdag 1 april 2010

Ack du sköna....vår??

Jaha kanske kan va på tiden att man skriver här igen hehe då det var ett rätt bra tag sen sist. Blivit alt mer sällan man skriver här numer i och med att man sitter mycket på facebook o skriver statusmeddelanden på sin sida vad man pysslar med från dag till dag hehe men tänkte att det kanske var en god idé att gå in o skriva lite här igen iaf :P Vad har hänt på sistone nu då undrar ni? Tja itne mycket tyvärr är jag rädd för. Ännu inget jobb i sikte, jag är inskriven som vikarie inom barnomsorgen men har inte fått jobba nåt än, arbetsförmedlingen kan man ju glömma att dom hjälper till med nåt mer än när man hittar nåt så dom så fort som möjligt kan skriva av en från deras register i stort sett känns det som typ. Just nu sitter ja på en buss på väg till östergötland. Närmare bestämt Linköping. Ska upp dit o fira påsk med familjen. Älsklingen ska tyvär jobba hela påskhelgen så henne kommer ja sakna nåt så fruktansvärt :( Saknar henne redan o vi har knappt varit från varandra mindre än 2 timmar än så länge. Vet inte riktigt hur man ska beskriva mitt förhållande med Mikaela. Det är nåt speciellt med det. Känner en massa saker som ja inte kännt innan inom mig. Saker som jag inte känt innan för nån. Saker som jag frivilligt tänker att så skulle ja vilja påverka mitt liv i vårt förhållande att påverka våra liv tillsammans. Även biten om familj känns starkare än nånsin. Innan har ja mer tänkt att händer det så händer det inte mer med det o sen inte funderat på det så mycket mer. Denna gång kan jag komma på mig själv sittandes hemma vid t ex datorn elle rom man tittar på tv att jag sitter o kikar på min älskling o tänker, tänk om vi skulle få ett barn eller fler. Tänker att med dig mikaela känner ja att jag vill bli förälder. har inte känt så stark för familjebandet med nån innan som jag gör nu med Mikaela. Kan inte riktigt sätta fingret på heller varför det är så för den delen. Den dagen som Mikaela skulle komma o säga att hon skulle vara gravid så skulle hela min värld bli änglalikt underbar. Vet förstås fler än ja som väntar på att ja ska bli pappa med då hehe men tror inte nån av dom längtar lika mycket som jag gör just nu i detta förhållande med min älskling.

Skriver lite mer om ett tag igen tror ja hehe tror ja blev lite sentimental eller så är det saknaden som är för stor. Hur som helst så får ni nätsurfare ha det gott där ute i oändligheten :)

Tack o hej från bussfärden

1 kommentar:

  1. Jaså, här fanns det lite blogginlägg som jag inte läst. Flitigt! :)

    SvaraRadera